piątek, 16 marca 2012

Zaczatowałam sobie z Nigellą!!!!!

Spełniło się jedno z moich wielkich marzeń. Jak wiecie Nigella Lawson to wielka moja IDOLKA.
photograph JP Masclet


Zupełnie przypadkiem zajrzałam na jej stronę i okazało się, że dzisiaj o godzinie 13.00 czasu UK będzie chat. Było dziesięć minut to startu. Weszłam, wysłałam swoje pytania i?

Nigella odpowiedziała na jedno z nich!! Jestem przeszczęśliwa. Wiem, wiem, brzmi to jak świergot nastolatki, która dostała autograf od swojego idola, ale ja właśnie tak się w tej chwili czuję!
Oto dowód: zobaczcie zrzut z ekranu. Kasia - to ja! :)

2 komentarze:

  1. W nawiązaniu do Stowarzyszenia... spełniania marzeń i książki Siła sekretu... Szybko zaczęły Ci się spełniać marzenia!!! Bardzo się cieszę i czekam na następne! I pomyśleć, że książkę przeczytałam w zeszłym tygodniu i mam już na swoim koncie 2 spełnione drobniutkie marzonka! Będę pracować nad tymi większymi! Kasiu, czat z Nigellą jest DOKUMENTEM potwierdzającym, że TO działa!!!
    Jaga

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć, że ta siła jest w NAS, tylko czasem jest jak z kluczami Pani Uli;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz