sobota, 26 stycznia 2013

hu hu ha, hu hu ha...

...ale zima wcale nie taka zła! Jest pięknie!

Wybrałam się dzisiaj na spacer w... pidżamie... od okna do okna.

Mróz siarczysty, więc na razie ani myślę opuścić cieplutkie pielesze i wyjść na prawdziwy spacer. Jednak widoki, już zza okna są tak zachwycające, że nie mogłam sobie darować. Zarzuciłam na pidżamę polar i wędrując z aparatem od okna do okna zrobiłam zdjęcia tym zachwycającym obrazkom.

Sami popatrzcie w jakiej bajce obudziliśmy się dzisiaj !



















  








3 komentarze:

  1. pięknie rzeczywiście- ale jak zzzzzimno!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pani zima ,ale faktycznie, podziwiać ją tylko przez okno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie! Zza okna! U nas dzisiaj w nocy było i 20*C, ale w dzień się ociepliło i wyciągnęłam dzieciaki na łyżwy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarz